myperle.gr

DECORATION MATERIALS & WEDDING - BAPTISM SUPPLIES

Όροι χρήσης

Όροι Αγορών από το e-shop της PERLE www.myperle.gr

 

1. Που ισχύουν οι παρόντες όροι

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις εφαρμόζονται στα πωλούμενα αγαθά από το ηλεκτρονικό της κατάστημα www.myperle.gr (εφ’εξής “PERLE”). Κάθε παραγγελία που πραγματοποιείτε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, συνεπάγεται την αποδοχή των παρόντων όρων και προϋποθέσεων.

 

2. Στοιχεία του πωλητή του E-SHOP

Ο πωλητής του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η ατομική επιχείρηση της Ελένης Λάττου (ΑΡ.ΓΕΜΗ 059206204000) με το διακριτικό τίτλο «Perle», που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη (17ης Νοεμβρίου 55, Πυλαία 555 34), τηλ. +30 6973 303481, e-mail: info@myperle.gr

 

3. Κατάρτιση της πώλησης

1. Όταν πατήσετε το κουμπί «Αποστολή Παραγγελίας», αυτό σημαίνει ότι στέλνετε στην PERLE μία πρόταση για αγορά των προϊόντων που βρίσκονται στο καλάθι σας και συμφωνείτε με την εφαρμογή των παρόντων Γενικών Όρων Αγορών.

2. Η επιβεβαίωση της λήψης της πρότασης αγοράς, η οποία στέλνεται αυτόματα αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας σας, πιστοποιεί ότι η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από την PERLE. Αυτό όμως, δεν συνιστά αυτόματα αποδοχή της πρότασης σας για αγορά, η οποία θα γίνεται μόνο αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η διαθεσιμότητα των προϊόντων που παραγγέλνετε , οπότε και θα σας αποσταλεί ξεχωριστό ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης αποδοχής της παραγγελίας σας. Δεν θα πρέπει να προβείτε σε πληρωμή της παραγγελίας, έως ότου λάβετε μήνυμα επιβεβαίωσης της αποδοχής της και υπολογισμού του ακριβούς κόστους παράδοσης. Η PERLE επιφυλάσσεται ρητά να αποδεχθεί την πρότασή σας ή όχι, αναλόγως της διαθεσιμότητας των προϊόντων που επιλέξατε.

3. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση προϊόντων ή τρόπου πληρωμής /τόπου αποστολής εκ μέρους σας δεν βαρύνει την PERLE, αλλά εσάς.

 

4. Διαθεσιμότητα προϊόντων

1. Εάν τα προϊόντα που παραγγέλλονται δεν είναι άμεσα διαθέσιμα ή δεν είναι διαθέσιμα στην αναγραφόμενη τιμή λόγω αλλαγής της αναγραφόμενης τιμής κατά τον χρόνο της παραγγελίας και της επεξεργασίας της, η PERLE θα σας ενημερώσει σχετικά με το αν αποδέχεται ή όχι την παραγγελία σας, καθώς και σχετικά με τη διαθεσιμότητα και την ισχύουσα τιμή ή τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση. Σε περίπτωση μη αποδοχής της, τυχόν πληρωμές που κάνατε στην περίπτωση αυτή θα ακυρώνονται, οπότε και θα ακολουθεί διαδικασία επιστροφής τους ανάλογη με τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε.

2. Η PERLE ελέγχει καθημερινά την ορθότητα των αναγραφόμενων τιμών των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος, σε κάθε περίπτωση όμως, επιφυλάσσεται ρητώς ως προς τυχόν λανθασμένη αναγραφή τιμής από παραδρομή οφειλόμενη σε ανθρώπινο ή τεχνικό παράγοντα, η οποία (τιμή) προδήλως δεν θα μπορούσε να ανταποκρίνεται σε συνήθη ή μέση τιμή διάθεσης του αντίστοιχου προϊόντος. Η PERLE θα σας ενημερώσει σχετικά με τυχόν λάθη σε αναγραφόμενες τιμές προϊόντων που παραγγείλατε και την ισχύουσα τιμή. Τυχόν πληρωμές που κάνατε στην περίπτωση αυτή θα ακυρώνονται.

3. Σε κάθε περίπτωση θα ενημερώνεστε εντός 3 έως 5 εργασίμων ημερών σχετικά με το χρόνο παράδοσης των προϊόντων σας.

 

5. Παράδοση – Έξοδα παράδοσης και επιστροφής

1. Η Perle εξυπηρετεί παραγγελίες με τόπο παράδοσης εντός της Ελληνικής Επικράτειας. Οι παραγγελίες με βάρος έως 3 κιλά αποστέλλονται με τη συνεργαζόμενη εταιρεία κούριερ και επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής 4 ευρώ/παραγγελία. Οι παραγγελίες με βάρος μεγαλύτερο των 3 κιλών επιβαρύνονται επιπρόσθετα με 1,10€ για κάθε επιπλέον κιλό. Για παραγγελίες που αφορούν μεγάλες ποσότητες ή εύθραυστα προϊόντα (όπως γυάλινα αντικείμενα, ογκώδη κουτιά κλπ) οι αποστολές γίνονται με πρακτορείο μεταφορών κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης και σε αυτές οι πληρωμές γίνονται μόνο με κατάθεση στον τραπεζικό μας λογαριασμό (δεν είναι δυνατή η πληρωμή με αντικαταβολή).

2. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας που πρόκειται να παραδοθεί με τη συνεργαζόμενη εταιρεία κούριερ, θα σας αποστέλλεται ο αριθμός αποστολής (tracking number) για να μπορείτε να παρακολουθείτε απευθείας την πορεία της μεταφοράς του δέματος σας μέσω της ιστοσελίδας της εταιρίας ταχυμεταφορών. Οι επιστροφές των προϊόντων που γίνονται με χρέωση δική μας, θα γίνονται αποδεκτές μόνο με τη συνεργαζόμενη εταιρεία.

3. Σε περίπτωση που επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή, θα επιβαρυνθείτε με επιπλέον ποσό 1,50€ για έξοδα αντικαταβολής.

4. Η επεξεργασία των παραγγελιών πραγματοποιείται εντός των 3 επόμενων εργάσιμων ημερών. Ο χρόνος παράδοσης εναπόκειται αποκλειστικά στις εταιρίες ταχυμεταφορών, όμως ενδέχεται να επηρεαστεί και από τον τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει (π.χ. ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα (συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες)

5. Η αποστολή των παραγγελιών αφότου αυτές έχουν γίνει αποδεκτές, θα πραγματοποιείται, εφόσον είναι εφικτό, εντός 5 εργάσιμων ημερών, εκτός εάν ειδικές συνθήκες επηρεάζουν το φόρτο των εταιριών ταχυμεταφορών και επιφέρουν έκτακτες καθυστερήσεις.

6. Σε περίπτωση δυσπρόσιτων ή απομακρυσμένων περιοχών (πχ νησιά ή απομακρυσμένες επαρχίες), ενδέχεται η αποστολή και παράδοση των προϊόντων σας να απαιτεί περισσότερο χρόνο.

7. Σε κάθε περίπτωση, η παράδοση της παραγγελίας δεν θα υπερβαίνει τις 30 ημέρες, εκτός περιπτώσεων ανωτέρας βίας (απεργιών συγκοινωνιακών μέσων, κακοκαιριών, ή περιόδους μεγάλου φόρτου εργασιών των ταχυμεταφορών κλπ).

 

6. Έξοδα παράδοσης και επιστροφής προϊόντος.

Έξοδα παράδοσης & αντικαταβολής

Οι παραγγελίες αποστέλλονται σε όλη την Ελλάδα με την Elta Door to Door. Το κόστος αποστολής για 0-3 κιλά είναι 4,00€ και +1,10€ για κάθε επιπλέον κιλό.

Έως 4 κιλά: 4€
Πάνω από 4 κιλά: +1€
ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ: +1,50€

Τα έξοδα επιστροφής προϊόντων που σας αποστείλαμε και είναι ελαττωματικά ή εσφαλμένα, βαρύνουν εμάς, εφόσον τα επιστρέψετε με τη συνεργαζόμενη μαζί μας εταιρία ταχυμεταφορών που σας τα παρέδωσε.

Τα έξοδα επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων βαρύνουν εσάς.

Οι τιμές που αναγράφονται στην παρούσα παράγραφο, περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.

Σε κάθε περίπτωση και για την πλήρη ενημέρωση του πελάτη, το τελικό κόστος μεταφοράς υπολογίζεται προ της αποστολής και πληρωμής και σας αποστέλλεται σχετικό ηλεκτρονικό μήνυμα.

 

7. Έλεγχος προϊόντων κατά την παραλαβή

Κατά την παράδοση οφείλετε να ελέγχετε τα προϊόντα που παραλαμβάνετε, καθώς μετά από αυτήν φέρετε εσείς τον κίνδυνο της τυχαίας καταστροφής, χειροτέρευσης ή απώλειάς τους. Η υπογραφή σας στο έντυπο παραλαβής έχει τη σημασία ότι αναγνωρίζετε πως παραλάβατε ορθά τα προϊόντα της παραγγελίας σας και ότι αυτά δεν φέρουν ελάττωμα.

 

8. Μη παραλαβή προϊόντων

Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός 30 ημερών μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η PERLE επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, αφαιρουμένων των εξόδων αποστολής, το οποίο θα εξοφλείται από τη PERLE με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος.
Για τα προϊόντα που παρέχονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας σας και είναι κατασκευασμένα ειδικά για εσάς, μη παραλαβή τους συνεπάγεται απώλεια του τιμήματος που έχετε καταβάλλει, και η PERLE θα τα φυλάξει για εσάς για διάστημα 2 μηνών από την αποστολή της ειδοποίησης παραλαβής τους.
Σε περίπτωση που δηλώσετε εκ νέου την επιθυμία παραλαβής των προϊόντων, τα έξοδα επαναποστολής τους θα βαρύνουν εσάς, ανεξαρτήτως του ύψους της παραγγελίας.

 

9. Πληρωμή και τιμές προϊόντων

1. Όλες οι τιμές στο www.myperle.gr είναι σε ευρώ και συμπεριλαμβάνουν τον νόμιμο Φ.Π.Α.

2. Με την ολοκλήρωση της επιλογής των προϊόντων, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τον τρόπο πληρωμής που επιδεικνύεται, δηλαδή:

Α) με αντικαταβολή
Β) με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα,
Γ) με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή
Δ) μέσω PayPal

Σε προϊόντα που κατασκευάζονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας σας (πχ είδη βάπτισης/γάμου, προϊόντα που πωλούνται με το μέτρο κλπ), καθώς και σε παραγγελίες για μεγάλες ποσότητες ή εύθραυστα προϊόντα (όπως γυάλινα αντικείμενα, ογκώδη κουτιά κτλ) δεν παρέχεται η δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή Η παράδοση των παραγγελιών μεγάλων ποσοτήτων γίνεται με μεταφορική εταιρεία, κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης μας για το κόστος.

3. Συναλλαγές πάνω από 500,00€ δεν επιτρέπεται να διενεργούνται με μετρητά, συνεπώς δεν είναι δυνατή η επιλογή σε αυτή την περίπτωση της αντικαταβολής με μετρητά.

4. Γίνονται δεκτές πιστωτικές κάρτες Maestro, MasterCard, Visa, Diners και American Express. Τα στοιχεία πληρωμής κρυπτογραφούνται κατά την επεξεργασία τους. Όλες οι online πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας ή Paypal γίνονται στο ασφαλές προστατευόμενο περιβάλλον της συνεργαζόμενης Τράπεζας ή την online πλατφόρμα πληρωμών Paypal. Τα δεδομένα που ο πελάτης καταχωρίζει κατά τη διενέργεια μιας ηλεκτρονικής πληρωμής, δεν ελέγχονται ούτε τυγχάνουν επεξεργασίας ούτε αποθηκεύονται από την PERLE, αλλά από τον εκάστοτε πάροχο ή/και διακομιστή πληρωμής. Σημειώστε ότι ενδέχεται το ασφαλές σύστημα πληρωμών να σας ζητήσει να επιβεβαιώσετε τη συναλλαγή μέσω 2 παραγόντων αυθεντικοποίησης, αποστέλλοντάς σας γραπτό μήνυμα ή ηλεκτρονικό μήνυμα με μοναδικό κωδικό, με την προϋπόθεση να διαθέτετε ήδη κωδικούς ηλεκτρονικής τραπεζικής της τράπεζας έκδοσης της κάρτας σας.

5. Εφόσον επιλεγεί πληρωμή με τραπεζική κατάθεση σε μία εκ των συνεργαζομένων με την PERLE τράπεζες (βλ. πληροφορίες τραπεζικών λογαριασμών εδώ και στο παράρτημα λογαριασμών στο τέλος των όρων αυτών), η παραγγελία ολοκληρώνεται με την εμφάνιση του τραπεζικού εμβάσματος στον αντίστοιχο τραπεζικό λογαριασμό της PERLE. Ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα (συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες). Αν δεν πραγματοποιηθεί η κατάθεση εντός 3 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα. Τυχόν χρεώσεις κατά την πραγματοποίηση τραπεζικών εμβασμάτων, που επιβάλλουν οι τράπεζες επιβαρύνουν τον πελάτη.

6. Σε περίπτωση, που απαιτείται επιστροφή χρημάτων, αυτή θα διενεργείται από την PERLE με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Όταν η πληρωμή από εσάς έχει γίνει με κατάθεση σε λογαριασμό μας, ή με αντικαταβολή μετρητών, για την επιστροφή των χρημάτων, θα πρέπει να μας δηλώσετε το ΙΒΑΝ ενός λογαριασμού σας, στον οποίο δικαιούχος είναι το πρόσωπο που υπέβαλε την παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

 

10. Παρακράτηση κυριότητας

Προϊόντα που τυχόν παραδόθηκαν σε σας χωρίς να έχουν εξοφληθεί ολικά ή μερικά, παραμένουν στην κυριότητα της PERLE μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή εξόφληση του τιμήματος.

 

11. Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφή προϊόντος

Εάν ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της επαγγελματικής του δραστηριότητας, τότε δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση εντός 14 ημερολογιακών ημερών, οι οποίες ξεκινούν από την παράδοση του προϊόντος (στον πελάτη ή στον μεταφορέα που ο τελευταίος υποδεικνύει), επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής και την τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων. Εφόσον κατά την υποβολή της παραγγελίας σας ζητήσετε την έκδοση τιμολογίου πώλησης (και όχι απόδειξη λιανικής), θα θεωρήσουμε ότι ενεργείτε στο πλαίσιο της επαγγελματικής σας δραστηριότητας, με συνέπεια να μη σας διατίθεται το δικαίωμα υπαναχώρησης και η λοιπές προβλέψεις περί προστασίας του καταναλωτή.

Στα προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί ειδικά για εσάς , που πωλούνται με το μέτρο και έχουν κοπεί στις διαστάσεις που ζητήσατε, σε προϊόντα κατασκευασμένα από γυαλί ή κερί, καθώς και σε εποχιακά προϊόντα δεν επιτρέπεται η επιστροφή.

Τα υπόλοιπα προϊόντα που πωλούνται ανά τεμάχιο, μπορείτε να τα επιστρέψετε αρκεί να είναι στην αρχική τους κατάσταση, άθικτα, αχρησιμοποίητα, πλήρη, χωρίς καμία φθορά, και να επιστραφούν σε διάστημα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας. Σε περίπτωση που το προϊόν που επιστρέφετε διαπιστωθεί ότι έχει υποστεί φθορές ή αλλοιώσεις που δεν ανάγονται στο αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών, το ποσό που θα σας επιστραφεί θα είναι μειωμένο κατά το ποσό της απομείωσης της αξίας του προϊόντος (βλ. παρακάτω στον όρο 14).

 

12. Τρόποι άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης:

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την από απόσταση πώληση μη ελαττωματικών προϊόντων, αποκλειστικά εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Το δικαίωμα αυτό ξεκινά από την ημέρα παραλαβής από την παράδοση των προϊόντων. Η εντός 14 ημερολογιακών ημερών επιστροφή των προϊόντων ή η αποστολή της ξεκάθαρης δήλωσης υπαναχώρησης που συνοδεύεται και από επιστροφή προϊόντων, θα θεωρείται εμπρόθεσμη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Σε κάθε περίπτωση για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη της παραγγελίας.

Η δήλωση υπαναχώρησης αποστέλλεται εγγράφως στα ακόλουθα στοιχεία:
• Με συστημένη επιστολή προς την ατομική επιχείρηση «ΕΛΕΝΗ ΛΑΤΤΟΥ», που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη (17ης Νοεμβρίου 55, Πυλαία 555 34)
• ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@myperle.gr

Βρες εδώ υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης

Συμπληρώσετε τα απαιτούμενα στοιχεία απευθείας στην φόρμα, υπογράψτε την και στείλτε την με έναν από τους ανωτέρω τρόπους.

Εφόσον ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας με οποιονδήποτε από τους ανωτέρω περιγραφόμενους τρόπους, θα λαμβάνετε επιβεβαίωση παραλαβής του ασκηθέντος δικαιώματος υπαναχώρησης.

Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη στη διεύθυνση: Ελένη Λάττου 17ης Νοεμβρίου 55, Πυλαία 555 34, Θεσσαλονίκη.

 

13. Συνέπειες υπαναχώρησης

Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποκατασταθεί με χρηματική αποζημίωση κάθε τυχόν μείωση της αξίας του εμπορεύματος, καθώς και τα τυχόν οφέλη που απορρέουν από αυτή την μείωση, μόνο στην περίπτωση και στον βαθμό που αυτή οφείλεται στη διαχείριση του προϊόντος με τρόπο που εκφεύγει της συνηθισμένης εξέτασης των προϊόντων με τρόπο άλλο εκτός από εκείνον που είναι αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος. Ως συνηθισμένη εξέταση και διαχείριση του προϊόντος προκειμένου για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος, εννοείται η εξέταση των σχετικών αγαθών, όπως αυτή θα γινόταν με τον τρόπο που συνηθίζεται σε ένα φυσικό κατάστημα.
Προϊόν που επιστρέφεται με μεταφορέα της επιλογής του πελάτη και όχι με εξωτερικό συνεργάτη μεταφοράς της PERLE, επιστρέφεται με κίνδυνο του πελάτη. Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής και με τυχόν απομείωση της αξίας του προϊόντος, για την διαπίστωση της οποίας η PERLE ρητώς επιφυλάσσεται μέχρι την παραλαβή από αυτή του επιστρεφόμενου εμπορεύματος. Εφόσον παραληφθεί το προϊόν και ελεγχθεί για τυχόν απομείωση της αξίας αυτού, θα επιστρέφεται στον πελάτη κάθε χρηματική υποχρέωση προς αυτόν (π.χ. εξόδων παράδοσης, τιμήματος) με τον τρόπο με τον οποίο αυτή η καταβολή διενεργήθηκε από τον πελάτη, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά με αυτόν. Η υποχρέωση επιστροφής χρημάτων θα εκπληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή του προϊόντος.

1. Το δικαίωμα υπαναχώρησης των διατάξεων του ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

▪ Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα τρίτων, όπου μεταπωλούνται προϊόντα PERLE και ταυτόχρονα, αυτά έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση, αλλά και δεν τελέστηκε από τη PERLE.
▪ Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.:  η ενσωμάτωσή του με άλλα υλικά, η κοπή του, η τοποθέτηση συστατικών ή πρόσθετων υλικών ή μερών  πάνω ή μέσα στο προϊόν, η αποσυσκευασία του κατά μη αναστρέψιμο τρόπο κλπ.
▪ Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεώς τους είναι αδύνατο να επιστραφούν. Επίσης, στα προϊόντα που πωλούνται με το μέτρο και έχουν κοπεί στις διαστάσεις που ζητήσατε, σε προϊόντα κατασκευασμένα από γυαλί ή κερί, καθώς και σε εποχιακά προϊόντα δεν επιτρέπεται η επιστροφή.
▪ Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής.

2. Μείωση αξίας προϊόντος- επιστροφή αξίας

Ο καταναλωτής ενδέχεται να επιβαρυνθεί με τη μείωση της αξίας ενός προϊόντος, εφόσον η διαχείριση που έχει κάνει σε αυτό υπερβαίνει το αποδεκτό μέτρο της εξέτασης που θα έκανε σε ένα φυσικό κατάστημα για να ελέγξει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τον τρόπο λειτουργίας του. Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί το προϊόν στη PERLE, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από τη PERLE με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Η PERLE θα επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση υπαναχώρησης από τη σύμβαση. Η PERLE δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή χρημάτων μέχρι να επιστραφεί το προϊόν σε αυτήν ή μέχρις ότου ο καταναλωτής παράσχει αποδείξεις ότι απέστειλε το προϊόν, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Η PERLE να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής, φθοράς ή βλάβης του προϊόντος ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη. Η PERLE σε κάθε περίπτωση δικαιούται να αξιώνει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής είτε με καταστροφή, φθορά ή βλάβη, απομείωση αξίας του προϊόντος κ.λπ.). 

 

14. Προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα

Σας ενημερώνουμε, πως για τον σκοπό εκπλήρωσης των υποχρεώσεων μας από την συναλλαγή μας, συλλέγονται τα προσωπικά σας δεδομένα που μας δίνετε και τηρούνται αποκλειστικά για την εκπλήρωση αυτών των υποχρεώσεων, καθώς και για σκοπούς τήρησης των υποχρεώσεων που μας επιβάλλει ο νόμος (πχ έκδοση νόμιμων παραστατικών, υποβολή φορολογικών δηλώσεων κλπ). Τα δεδομένα αυτά δεν θα διαβιβάζονται σε μη εξουσιοδοτημένα τρίτα μέρη, εκτός των συνεργατών μας, οι υπηρεσίες των οποίων είναι απαραίτητες για την εκτέλεση της σύμβασης (πχ μεταφορείς, εταιρίες μηχανογραφικής υποστήριξης, φιλοξενίας της ιστοσελίδας μας κλπ). Όλοι οι συνεργάτες μας έχουν δεσμευτεί εγγράφως για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων. Τυχόν δεδομένα πελάτη που υπάρχουν σε επιστρεφόμενα προϊόντα, θα διαγραφούν από την PERLE και δεν θα τύχουν περαιτέρω επεξεργασίας από εκείνη.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προσωπικά σας δεδομένα, αλλά και τα δικαιώματα σας σχετικά με αυτά, δείτε την πολιτική απορρήτου.

 

15. Δικαιώματα καταναλωτών - Ευθύνη - Ανωτέρα Βία

1. Τα δικαιώματα των καταναλωτών από τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα και του νόμου περί προστασίας των Καταναλωτών, αλλά και από κάθε άλλη σχετική διάταξη, ισχύουν όπως προβλέπουν οι παραπάνω νομικές διατάξεις. Η ευθύνη της PERLE για ελαττώματα ή ελλείψεις συνομολογημένων ιδιοτήτων περιορίζεται σε διάστημα δύο μηνών από την παραλαβή των προϊόντων από τον πελάτη.

2. Αξιώσεις του πελάτη για αποζημίωση ή χρηματική ικανοποίηση κάθε είδους και νομικής βάσης, αποκλείονται. Ιδίως, αποκλείονται αξιώσεις για βλάβες της υγείας, της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας.

3. Αποκλείεται κάθε αξίωση αποζημίωσης ή χρηματικής ικανοποίησης πάσης φύσεως και νομικής βάσης, σε περίπτωση συνδρομής λόγου ανωτέρας βίας.

 

16. Δικαίωμα επιστροφής, διόρθωσης ή αντικατάστασης ελαττωματικών προϊόντων

Τα προϊόντα που απεικονίζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενδέχεται να διαφέρουν χρωματικά από την πραγματικότητα, (εξαιτίας διαφόρων παραγόντων όπως των χαρακτηριστικών της φωτογράφησης, του φωτισμού κατά την φωτογράφηση, της ανάλυσης της οθόνης κλπ). Τέτοιες αποκλίσεις δεν δύνανται να χαρακτηριστούν ως ελλείψεις συνομολογημένης ιδιότητας ή ως ελαττωματικότητα των προϊόντων που παραγγέλνετε.

Άλλα δικαιώματα σας σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων:

1. Ο πελάτης δικαιούται επίσης, εντός των νομίμων ή των συμφωνημένων με τους παρόντες όρους χρονικών πλαισίων και, ανεξάρτητα από το παραπάνω περιγραφόμενο δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, να ασκήσει όποιο επιθυμεί από τα δικαιώματά που του δίνει ο νόμος λόγω ελαττωματικότητας του προϊόντος (διόρθωση, αντικατάσταση, μείωση τιμήματος ή υπαναχώρηση), και σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του νόμου, επιπρόσθετα υποβάλλοντας απευθείας αίτημα στη PERLE.

2. Σε περίπτωση ελαττώματος, μπορείτε να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@myperle.gr με όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

3. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον πελάτη, η PERLE επιφυλάσσεται ρητώς για την διάγνωση του προϊόντος ως τέτοιου, προκειμένου αυτό να αντικατασταθεί με μη ελαττωματικό ή να διορθωθεί, εφόσον αυτό είναι εφικτό.

4. Εάν το ελάττωμα είναι επουσιώδες, το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν παρέχεται εκ του νόμου.

5. Εάν το ελάττωμα επιδέχεται διόρθωσης, ή αντικατάστασης ο πελάτης οφείλει να αποδεχθεί τη διόρθωση ή την αντικατάσταση, εκτός αν αυτή είναι ασύμφορη για τον πελάτη.

6. Εφόσον ένα προϊόν επιστραφεί ως ελαττωματικό και η PERLE μετά τον παραπάνω έλεγχο διαπιστώσει την ύπαρξη ελαττωματικότητας, ο πελάτης μπορεί να πληροφορείται σχετικά με την πορεία της αντικατάστασης ή της διόρθωσης.

7. Αποκλείεται η εκχώρηση ή μεταβίβαση δικαιωμάτων αναφορικά με την ελαττωματικότητα των προϊόντων.

 

17. Τελικές διατάξεις

1. Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις διέπονται από το ελληνικό δίκαιο.

2. Για οποιαδήποτε διαφορά μεταξύ της PERLE και του πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Θεσσαλονίκης. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς μπορείτε να απευθυνθείτε επίσης, στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734, φαξ:2106460414.), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας. Επίσης, μπορείτε να απευθύνεστε στον Ευρωπαϊκό Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, στην σχετική πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution - ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

3. Η προστασία των νόμων περί συμβάσεων που γίνονται από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.

4. Σε περίπτωση μη εφαρμογής κάποιου όρου της παρούσας συμφωνίας, οι λοιποί παραμένουν σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή.

 

18. Ενημέρωση και τροποποίηση

Η PERLE διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί / επικαιροποιεί επιμέρους τμήματα των παρόντων Όρων, χωρίς υποχρέωση σχετικής προηγούμενης ενημέρωσης σας. Παρακαλούμε να διαβάζετε πάντα τους όρους αυτούς, προτού πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε συναλλαγή, ώστε να ενημερώνεστε για την τρέχουσα έκδοσή τους, σε περίπτωση που έχουν γίνει τυχόν τροποποιήσεις ή ενημερώσεις.
Τελευταία ενημέρωση των παρόντων όρων: Νοέμβριος 2021

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ PERLE

Τράπεζα Πειραιώς (ΛΑΤΤΟΥ ΕΛΕΝΗ)

IBAN GR 370171 8730 0068 7312 8095 921

Δικαιούχος: Ελένη Λάττου